2012年10月14日 星期日

芝士葡國腸蟹柳焗Pizza


Oct 17, 2012 8:51 PMPublicPageviews 459 1

搓咗兩個麵團, 左手面係要嚟做牛奶枕頭包, 而右手面係做pizza嘅麵團.  

搓好後, 麵團在麵包機內發酵半小時後,  取出用保鮮袋裝好放入雪櫃.

呢嚿就係雪咗一晚嘅麵團, 攞出嚟好鬼醜樣, 不過室溫回溫之後就會變番靚仔.

因為普通麵粉用哂, 今次的麵團用咗高粉加低粉.

材料: 高粉200g, 低粉100g, 糖25g, 鹽5g, 牛油25g, yeast 5g, 水200ml


配料有葡國腸, 蟹腳肉, 蘑菇湯, 碎芝士

呢款葡國腸喺澳門買架.


一礶有7條, 呢的葡國腸好鹹, 用1條就夠, 仲要切到好薄好薄, 食落就唔會咁鹹.

蟹柳係手痕買嘅, 如果睇真的就唔會買, 因為跟本唔係蟹肉嚟架.

拎個pizza pan出嚟先, 呢個pan好大架, 直徑有16"


的麵團回溫後, 用棍桿平桿薄, 我要做薄批呀.  我個腦諗起人地用兩隻手轉吓轉吓就整到個圓形, 可以咁咪好囉, 但我唔識呀, 要桿薄至圓形, 對我嚟講都唔易架.
麵團桿好, 放落pizza pan.  (並實仲可以桿薄的, 但係已經桿到同個pan咁大, 差唔多啦.

的蘑菇湯我加咗的忌廉拌勻, 用嚟做批底醬.  型爸同二公子都唔鍾意食茄醬, 我今日就試用白汁醬

批底先掃上一層橄欖油

再掃上蘑菇忌廉汁批底醬

鋪上葡國腸

加上蟹柳


再加青椒蕃茄片, 哈哈, 睇落靚的麻..   唉吔, 唔記得加洋蔥添

跟著鋪上大量碎芝士

預熱焗爐200c

直接將Pizza pan放入焗爐, 睇吓我個pan幾大, 可直接入爐掛起, 唔需要用架

焗20分鐘

出爐啦

睇吓的芝士......勁多呀!

食pizza太乾, 我整咗的鮮果湯律

可以開餐啦.


切開幾件先

批底都算薄, 但唔夠crispy (我無pizza stone 呀!)....其實我想要再薄的.  下一次整要再預的粉嘅份量. 整pizza用普通麵粉就得啦, 唔使今次又高粉又低粉.


加的黑胡椒(二公子話唔加黑胡椒都一樣咁好味).  佢比咗兩個字..... 掂呀!

呢排二公子開始識氹媽媽開心, 好食就會比個like, 唔會食完唔出聲無反應啦.

沒有留言:

張貼留言