2012年10月21日 星期日

S.U.S Pet Cafe 星宇天寵物休閒站


2012年10月21日下午2:36公開累積瀏覽 3498 3

我地打電話問咗位置,都唔算難搵。


車就要轉入嚟呢間公立石湖學校。


呢道就係入口啦,佢地有8個車位喺門口


入到去有人個狗狗泳池,狗狗游水要HK$200


戶外有多張檯,有太陽傘


某的位置有隔熱布庶蓋,無咁熱。呢道係用電爐燒烤,有圍欄圍著,可以比的狗加唔使周圍走,玩得安心的。


有個呢的加水嘅冷風機,不過熱起上嚟都無咩用。

今日天氣唔錯,但係食我都係選擇室內有冷氣
室內門口前有個小草地

哈,飲咗酒都可以揸車,千祈咪制呀!


呢道係入口


Bar檯,陳列咗好多款唔同嘅入口啤酒

呢道就係我地今日食晏嘅地方,而側面有條長樓梯(好窄好斜), 呢座樓建於1962, 有五十年歷史, 呢條咁斜嘅樓梯就係其中特色(無一張相影到斜度)


上到去係另一天地,可以坐低飲咖啡, 樓頂嘅瓦片, 都係原裝五十年歷史

入面只有呢張餐檯

我地差唔多一點到,同Loki周圍行吓,一點半先開始食野。


蒜蓉包,佢地嘅自製蒜蓉

的湯都嚟啦。兩白一紅

我又係要紅湯

我地叫咗三份Lunch, 呢份係BBQ什拼。

都幾大盤,我地share嚟食。

另外兩份西冷牛扒(佢地落重手咗,有的鹹

配菜有芝麻醬車里茄

煙肉新薯


食完型爸叫咗支黑啤...我做司機,唔緊要。

食完佢地播張Bee Gees嘅黑膠碟比我地聽。

今日我地係唯一一檯人客,Loki就好Happy啦,周圍走,佢好鍾意老闆嘅太太丘太呀!

到我地食完,有另外客人嚟。但我逗留咗兩個幾鐘呀!
呢餐食咗HK$440。

型爸話下次夜晚嚟打邊爐。不過價錢唔平架。 要HK$200-HK$300一位。

不過呢個下午,我地一家同Loki都好開心呀!

沒有留言:

張貼留言