2012年10月3日 星期三

牛奶枕頭包+ 豬仔包


Oct 3, 2012 9:51 PMPublicPageviews 734 1

 
左手面係豬仔包麵團, 無落湯種, 麵團比較細
 

牛奶包响麵包機第一次發酵之後就攞出嚟分成三等份, 放入麵包盒, 繼續發酵
豬仔包麵團切割成8份, 每份64-65g

今日下午要出去, 唔係好夠時間, 我嚟個快速發酵法睇吓得唔得.  將焗爐調到50c, 放的麵團入去發酵...哈哈, 人地放入雪櫃低溫發酵, 我就嚟個微溫發酵(的麵包機都係咁啦)
發酵嘅時間真係短咗喎.

跟著調至180C, 先焗牛奶枕頭包, 焗30分鍾.

整緊包又顧著整午餐, 真係周身唔得閒,  焗完發覺的枕頭包好似無咩色, 放的豬仔包入去焗時, 再放番牛奶枕頭包入去, 焗多15分鍾.  

咁我同Ruby講, 幫我睇著, 我上去換衫
 

點知換完衫落嚟, 的麵包已經出咗爐, 我問Ruby點解咁快嘅, 我set咗timer架.  Ruby話驚燶, 咪早5分鐘拎出嚟囉....激死我啦.睇吓的包邊有燶呀, 的豬仔包我搽咗的牛奶, 包面咪有的色囉.


結果又要再入爐焗多6分鐘

不過我覺得今次係有的失敗, 的麵包嘅發碟時間唔夠, 唔係好夠鬆軟

第二日先試個豬仔包, 切開的麵包密度唔係好鬆, 入爐焗脆佢先


再搽的牛奶

側面睇個包都好多氣孔架, 不過唔係好軟熟.


嘻嘻, 早餐配麥皮呀!


第二日再將呢個麵包烘脆的, 搽多奶....好味喎!

沒有留言:

張貼留言