2015年3月11日 星期三

人日豪之BBQ

February 25, 2015, Wednesday, 初七人日

今日林老闆約的朋友去佢屋企BBQ, 又邀請埋我一家人, 但型爸要同客食飯嚟唔到, 咁我同大公子二公子出席啦.

今日呢餐BBQ有的特別, 林老闆的朋友係專門賣刺身生蠔牛肉, 我地今日有口福啦.

墨魚刺身

海膽刺身

生蠔有三打

北海道蟹腳

北寄背

開咗三枝紅酒,

食完刺身先開始BBQ(我都差唔多飽啦)

燒大蝦

羊架

全程我地不勞而獲, 佢的朋友燒埋比我地食.

和牛漢堡

牛柳粒

黑毛豬頸肉

牛肉

仲有辣腸帶子等

林太煲了腐竹雞蛋糖水.

我明天要返工, 大約十點就走啦.  型爸嚟唔到, 但佢十一點返嚟再去同林老闆飲返杯.   林老闆仲留起半打生蠔比佢.

呢排真係食得緊要, 個胃無得休息, 明天下午同晚餐都有約呀!



沒有留言:

張貼留言