2015年3月13日 星期五

荃灣川龍街龍廷軒粵菜龐團拜

February 26, 2015, Thursday

呢排真係日日食唔停呀!  本來都無食得咁密嘅, 但明天開始放一星期假全家去旅行, 我有一位好朋友從加國回來過年我都無時間招呼去我屋企, 真係唔好意思.  我地五個自小相識的老友, 平時都會去我屋企圑拜, 但今年我唔得閒, 先約出嚟食餐晚飯.

今次好熱鬧, 連仔女都叫埋出嚟, 佢地都有七八年無見過大公子啦.  年青一輩, 睇著佢地出世, 而家有的都結埋婚啦. 可惜今次都係唔齊人.


一行十三人, 訂咗荃灣龍廷粵菜廳, 我都係第一次嚟.


朋友帶了兩枝紅酒

我地無叫套, 散叫了十幾樣餸

芝士龍蝦伊麵

燒腩仔

中式牛柳

炸海鮮卷

蒜蓉白菜仔, 薑汁芥蘭

豆腐斑腩煲

家鄉灸小炒

三色椒炒貴妃蚌

干燒伊麵

燒鵝一隻

瑤柱蛋白炒飯

 
荔芋滑雞煲

叩到一檯都係, 放都放唔哂...哈哈, 大家都食得好開心.

呢間酒樓又幾好, 送兩款甜品

有杞子紅豆糕拼椰汁糕

仲有馬蹄露同紅豆湯

埋單都HK$2,000, 哈哈, 的老友話以每家庭計, 我地四個請一個, 每家都只係HK$500, 我家齊人出席, 最扺食呀.

明天出發去旅行, 下星期回來, 我地幾位女士再出嚟食多一餐, 到時可以好好的傾吓謁.  
今年要復活節先可以招呼的老友嚟我屋企玩呀!

行理都未執好, 今晚又要夜瞓啦.

沒有留言:

張貼留言