2015年3月3日 星期二

南瓜子仁合桃香蕉蛋糕

February 20, 2015, Friday

昨晚响奶奶家, 食完晚飯就即刻走啦, 唔知係咪呢兩三日唔夠瞓, 個頭好痛呀!

今日Cindy放假, 但係我無假放呀!  繼續勞動, 因為明天三十幾人來我家團拜.

做咩新正頭拎的咁肉酸嘅蕉出嚟呀!

哈哈, 唔係爛蕉, 係買咗返嚟放幾日, 等的蕉出哂梅花點. 的蕉香的亦容易的壓成蓉.   睇吓, 無爛架, 全部都仲係好蕉.

明天三十幾人嚟, 我今日要開始整定的蛋糕, 比佢地做小食呀!

每個蛋糕基本材料: 香蕉3隻(先壓成蓉),雞蛋1隻(打散),60g溶牛油,糖140g, 1茶匙雲呢拿香油,1茶匙Baking Soda, 鹽少許,245g 中筋麵粉,牛奶1/4杯.

另外兩碗合桃, 一碗南瓜子仁

大製作, 一個人一次整三個

香蕉壓蓉加雞蛋, 溶牛油,糖, 雲呢拿香油, 鹽少許, 牛奶拌勻, 加Baking Soda

加入麵粉

拌至無粉粒

最後加入南爪子仁

另外兩份合桃

一次過焗三份蛋糕

升得幾靚

 
掂呀!

  
 唔止蛋糕, 仲整咗兩份麵包, 留比明天家人嚟BBQ燒蜜糖麵包呀!

我真係好唔得閒, 但我家中的男士就好得閒, 打吓機, 研究吓的手機, 仲久唔久叫吓我....


3 則留言:

  1. 做女人真係唔簡單呀!攰到死仲要頂硬上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法啦, 屋企得我一個女士, 照顧三位大爺係我的責任.... 哈哈, 我好樂意做嘅. 辛苦的就辛苦的啦.

      刪除
  2. 做女人真係唔簡單呀!攰到死仲要頂硬上!

    回覆刪除