2015年3月7日 星期六

中山飲飲食食兩天遊 - 下

February 23, 2015, Monday, 年初五

第二天我地八點半在酒店餐廳食早餐, 食完早餐去買野, 昨晚行到一半, 商店九點半便關門, 睇定今朝先買.

跟著再去行街, 行咗兩個鐘, 個個都有收獲, 跟著去參觀鄰居在雅居樂的孖屋.   呢道環境真係好好, 咁多年都保持得咁好.  我以前都响呢道買過間屋, 後來好少嚟, 結果蝕咗好多錢賣咗lu.


午餐去咗溫泉酒台中菜廳, 去到已經差唔多兩點, 無點心食, 又要食小菜

要咗幾款涼拌菜

鹹雞瀨粉


又嚟菠蘿包加葡撻

牛展

上湯芥菜

排骨炒河

無白切雞, 只有鹹雞

鹹魚蒸腩片
 
 
茶果拼盤

又係叫到一檯都係


仲有甜點.

走時先目到, 呢款招牌菜我地無叫喎.

我地食咗三餐, 埋單餐餐價錢都差唔多, 每餐都唔使一千文人仔, 十二個人, 都算好抵食.

食完我地要回程返香港啦, 要開成三個鐘頭車呀!   回程都有的塞車,  好彩無嚟時咁嚴重.

返到香港差唔多七點, 我地三架車分開走, 我地同林老闆一架車, 索性食埋飯先返屋企.

哈哈, 佢同型爸話呢兩日食咗咁多, 今晚不如食粥清清地啦.

 
 榮發有粥食, 睇吓佢地所謂清清地叫的咩?

豉油皇鵝腸

豉油皇炒麵

仲希蒜蓉豆苗

牛肉腸

义燒腸

夠未?

仲有一鍋蟹粥

仲有一隻糭

哈哈, 咁樣算唔算清清地呢!

食完真係要返屋企休息啦....自新年到而家都未停過呀!

沒有留言:

張貼留言