2015年3月3日 星期二

生菜牛肉餅湯+鮑魚撈麵開年

February 20, 2015, Friday, 年初二

唔止整蛋糕麵包, 我仲要整午餐開年...摩打手又發揮作用, 今日烏龜腳放假, 我唯有用埋自己對摩打腳.

午餐都以簡單為主, 用林老闆幫我地從潮州買回來的牛肉餅整個生菜湯

煮的蝦子麵

型爸同大公子就食鮑魚麵(剩番兩個比佢地食啦)


另一邊箱用蒸爐蒸番的鮑魚

生菜牛肉餅湯攪掂

我份蝦子麵無醬汁, 但加的鮑汁再加的XO醬就已經好夠啦.

當我整緊時, 佢兩仔爺已經食完佢地嗰修, 我相都無得影呀!

做得咁辛苦, 食野梗係要他他條條啦... 我整杯自製檸檬醋....正呀!
 
一陣要出去同家姊姊夫食晚飯, 食完返嚟繼續勞動, 要醃定的燒烤食物明天BBQ呀!



沒有留言:

張貼留言