2015年3月24日 星期二

久違了的鄰居聚餐

March 8, 2015, Sunday night

過年呢段期間, 忙呢忙路跟著又去旅行, 好耐都無同的鄰居聚餐,  今早行完山到屋企.  到五點幾型爸收到林老闆電話, 不如今晚一齊食飯, 每人煮兩味啦.

我話屋企無咩餸呀, 有咩就煮咩啦. 呢排食咁多野, 我唔想煮肉呀,  結果煮咗幾款素菜

西芹紫洋蔥炒素豬肚

煎素鵝

 
炒什菜(春菜+生菜)

林老闆聽我講無咩餸, 哈哈, 佢又整咗幾味餸

薑蔥生蠔

魚肚炆勝瓜

蒜片牛柳粒

 
呢碟係combine版, 林老闆買咗龍躉翅, 我又有一的, 加埋一齊落去蒸

咁啱撞見八號屋, 佢地呢排又係食得太多, 佢地煮咗雲腿蘿蔔, 我地叫埋佢地一齊食

無餸無餸, 結果變咗八餸一湯, 好彩大部份都係以蔬菜為主, 但一樣豐富呀!


今餐煲咗青紅蘿蔔粟米豬骨湯, 都算係清清地.   過年呢幾個星期, 個個都食多咗呀!

沒有留言:

張貼留言