2015年3月29日 星期日

南涌新娘潭行山樂

March 15, 2015, Sunday

星期日, 又要行生的日子.   自從同幾位鄰居星期日早上一齊去行山, 開始覺得有點祈待, 每星期出去行吓山, 感覺非常良好.

今次由南涌出發, 行到去尤德亭, 再行去新娘潭

呢個係出發時嘅指示牌, 去尤德亭只係半個小時, 去新娘渾要2.5小時

行到尤德亭休息一下, 我地向八仙嶺方去行去.

之前嘅一段路行過幾次, 上幾次都係行去鹿頸, 但今次行遠的去新娘潭

呢段路未行過, 的路都覺得窄的, 好似少的人行

前面望去, 好多白茫茫的東西掛在樹上

原來全部都係蜘蛛網嚟架....的網仲織得好結實

 
哈哈, 咁多蜘蛛網, 唔會有蜘蛛精麻?

去新娘潭的路比較難行, 全都是這些石路


今日仲非常大霧, 哈, 有的似拍恐怖片, 不過我地一行八人, 一的都唔驚呀!

吓, 行咗咁耐, 都仲有1.5小時....嘩, 呢道寺鶴藪要4.5小時

再行咗一陣, 個牌仲係寫1.5小時...哈哈, 有無攪錯呀!   咦, 多咗一個地方名, 叫橫山腳.

哈, 跟著仲經過呢條橫山腳北橋

 
行到荒山野嶺無得唔行, 只有繼續向新娘潭方向行去

有拍示牌就行

卒之行到山頂, 但整個山都被濃霧罩著

落山呢的石梯級好靚呀, 都要花好多錢去鋪

大約仲希半小時到新娘潭呀!

經過八仙嶺自然教肓徑...介紹植物芒萁

呢道介紹岩石的形成,石英脈

呢的就係啦.

卒之行到出新娘潭, 呢道係八仙嶺自然教育徑入口

 
換區說話, 我地可以由呢邊出發行回南涌那邊.

計計數, 我地大約行了三小時

新娘潭路對面, 是新娘潭行山徑入口

行出嚟原來有個巴士站279R(有無睇錯呢!)

仲有公廁.
的巴士都算密, 大約十分鐘就有一班.

我地call咗架的士, 四個人先上車, 包括兩位司機.  

三個人先去陳鳳記搵位, 而另一位司機就去接埋另外在新娘潭等緊的人.....在郊外等的士, call車都好難呀!

今日行咗三個鐘, 途中有的辛苦, 但大家都行得好開心, 食午餐一樣食得好開心.

沒有留言:

張貼留言