2015年3月12日 星期四

帝國中心好彩酒樓

February 26, 2015, Thursday

家姊從加國回來約咗舊同事食飯,呢個舊同事我都識, 大家都係朋友, 一齊食餐晏.

在尖東好彩酒樓訂咗位,  哈哈, 好似好耐無嚟過啦.

佢地比我早30分鐘到, 已經叫好哂點心, 我去到有得食啦.

鮑魚酥

涼拌木耳

小籠包

鹹水角

蝦餃

燒賣

馬拉糕

諗著咁多樣, 夠唒食啦.

點知仲有兩碟腸粉... 三個人叫咗九碟點心, 有的多呢 (我地計算過, 平均叫2.5點心就最啱)
 
不過女人通常都有個甜品胃, 呢個椰皇燉奶就一家食得落.

埋單四百幾, 朋友爭著請...哈哈, 咁下次輪到我啦.

沒有留言:

張貼留言