2015年3月5日 星期四

年初三 五號屋家團拜

February 21, 2015, Saturday, 年初三

今日年初三, 人地話赤口唔好拜年, 但每年年初三, 我的家人都會嚟我家團拜....年長過我的都唔需要帶禮物, 但輩份細過我的都會帶一份禮物嚟.

今日對我嚟講真係大製作加混亂, 做到我頭都暈, 加上Cindy新唔係好幫得手, 好彩哥哥帶多個工人姐姐嚟幫手.

 
我一早整好脆皮年糕


煲定蕃薯粟米粥


煲定腐竹銀杏糖水

  
煲埋粟米水

  
買咗的茄子預備用嚟燒烤

 
呢的南瓜係哥哥從加拿大狷回來的南瓜

寫到呢道就斷片啦....因為做到失咗暈, 咩野相都無影啦.  要招呼的家人食野, 另外又預備的素菜比媽媽及家人食.   炆栗子芋頸,炆蘿蔔, 素鵝....到最後佢地話太多野食唔好再煮....

呢埋係食剩嘅燒烤食品(頭暈, 預備得太多啦)

仲有三個姨甥帶來的印尼蕃薯, 佢買咗二十條嚟, 食剩三個, 真係好好味, 不過好貴, 要三百幾文.

明天我地同鄰居要去中山玩兩天, Cindy淨係洗野都唔得閒, 我地全家要Turbo手執好哂的檯檯櫈櫈, Loki作怪想偷食垃圾桶的野.....擾擾攘攘....兩點幾先瞓... 好攰, 散哂.

沒有留言:

張貼留言