2015年3月19日 星期四

京阪神和歌山自駕遊 - Day 6

March 4, 2015, Wednesday

快樂的日子好像過得特別快, 匆匆過了五天, 今日行程的第六天, 亦是行程最後一天

一早落去Brother Cafe食早餐.

呢道的waiter好好架, 將單咗後面寫咗的祝福語, 睇到都開心的.

食完上房執好野, 由窗口影出去, 天氣好好呀!

跟著去check out, 將的行理放咗上架車, 我地又去做傻事

 我地走咗去對面高島屋百貨公司4/F...

又排隊, 今日係買Bao Bao 呀.  昨天姪女嚟排隊買Bao Bao, 今日輪到我買呀....10:05去到, 已經派到24號籌...

排緊隊嘅時候, 兩位姪女whatsapp, 姑姊, 今日有無呢的款呀?


仲whatsapp兩張相過嚟....唉, 梗係無啦.  輪到我時, 我喜歡嘅銀色已經比人買咗. 排咗成三四十分鐘, 點都要有的收獲.  都要買番兩三個.

買完Bao Bao, 我地就去outlet 繼續買

嚟到已經成十二點, 我地無咩時間, 兩點半一定要走, 只有大約兩小時, 只可以挑幾間想買的去買.

好彩都有的收獲

仲有時間去food court食的野...

跟著要開車去貝塚還車.  時間啱啱好, 三點半去到. 

跟著車店開車送我地去機場, 睇吓我地的行理多到....

班機好滿, 又upgrade 去business class.  二公子話未坐過business class, 咁我就比佢試吓啦.

不過今日經濟客位嘅飛機餐就麻麻啦.

呢排機場攞行理都有的問題...好多班機一齊, 要等好耐呀!

我地太多行理, 姨甥嚟接家姊姊夫, 我地架車先夠裝我地嘅行型.  一家四口, 四喼去, 七喼返, 仲有幾袋手提, 大出血呀!  我地出發時用喼中喼嘅方法, 發生了最大嘅效用.

六天自駕之旅, 完滿結束!

沒有留言:

張貼留言