2015年3月21日 星期六

Buffet Dinner @Yamm, Mira Hotel

March 5, 2015, Wednesday night

昨晚先從日本回來, 天天都係吃喝玩樂and買.  但姨甥在我地去日本之前, 已經預訂了今晚一齊去食自助餐.

Yamm嘅自助餐好出名, 聽講仲成日爆滿, 一定要預訂.  其實好幾次朋友約我去食, 我都唔願去,六百幾文一個人, 去到唔食又唔抵, 去到食得多又害咗自己, 所以盡量都唔會去食buffet.   但今次都因為家姊姊夫, 咁姨甥又好想我地一齊去, 咁就一齊去啦.    姨甥有張咭可以八折, 仲有免費泊車, 不過折咗都HK$530一個人, 我地十個人, HK$5300....食其他野都有好多選擇啦(喜歡食自助餐嘅朋友真係鬧爆我.    哈哈, 咁去到我都係咁食嘅.

我地今日訂到中心的大圓檯, 幾好呀! 方便傾謁呀!

一去到影咗呢堆龍蝦卜先啦.

甜品corner

Green tea chocolate dip

大量壽司(不過我係唔會食嘅, 食咗兩嚿, 我其他的就唔使食啦)

 
cheese & cold cut corner

 
我的第一隻龍蝦

試吓的生蠔, 麻麻

再整多一隻龍蝦

飲南瓜湯食鵝肝

粥...咁就已經無咩位

因我要留番的位食甜品

型爸拿了木槺布丁, 我試一啖咋

幾粒士多啤梨, 一塊西瓜, 一塊菠蘿green tea chocolate dip...

撐! 已經不可以再吃.  下次都係不要吃自助餐.

沒有留言:

張貼留言