2012年5月11日 星期五

栗米素餅


2012年5月11日下午2:46公開累積瀏覽 305 2


 
咁我可以繼續整啦. 將的調好嘅漿加落的餡料,  唉吔, 唔夠蛋漿呀!
 

即刻用同等份量, 再多調一份蛋漿, 但今次無落鹽, 咁混合埋一齊就可以唔鹹啦.
 
 
今次加咗落去啱啱好呀, 我再加多少少粟米.  因為未到食飯時間, 我由的粉絲浸著, 吸收吓的蛋汁 
 
 

落鑊煎啦.  的薯粉比較軟身, 煎耐少少, 煎香的, 脆脆地好味的.


煎起送咗幾件比陶媽佢地試吓 (我下午去探陶妹, 陶媽知我煎素餅, 我咪整的比佢地試吓.  的薯粉係佢送比我架)  

呢碟都夠哂我地食啦.


入面好多粟米呀, 加埋的椰菜粉絲黑木耳, 估唔到效果幾好喎.
 
哈哈, 動吓腦筋, 有新野食呢!   的栗米黑木耳我都無蒸或煮過, 估唔到混合的蛋漿薯粉再加的調味就咁煎, 又ok喎.   掂!

沒有留言:

張貼留言