2012年5月29日 星期二

Macau Trip - May 25th & 26th, 2012, Day 1 - Neway 唱K + 六記宵夜


2012年5月29日下午2:47公開累積瀏覽 460 2


去到澳門人就要會員咭, 但係香港人反而唔需要


大公子同佢澳門嘅朋友出咗去, 唔同我地的"老餅"一齊唱, 十一點先返嚟拉我地


我地6個人, 比咗個房間都幾大, 夠8-10個人坐.


唱到十一點幾我地走啦, 大公子嘅朋友有學生証, 有九折, 慳番幾十蚊.  原來澳門要打稅架, 10% service charge, 5% tax

我地又出發啦, 去食宵夜呀!  去年去咗幾次澳門, 都無時間去食嘅六記,  今次可以安排到, 好開心呀! 澳門朋友幫我地訂咗檯, 十一點半.....不過落去坐的士就要花的時間, 而家去澳門最麻煩就係截的士, 我地八個人分兩架的士.

沙里頭六記, 的士佬個個都識架啦, 隔離仲有間六記咖啡


六記前面好似香港車仔麵咁, 放咗好多唔同嘅配料, 咖哩魚蛋,鳳爪....


訂位在樓上, 唔使迫呀!   餐牌只有一張, 一面係圖片, 另一面係所有食品.


我悽食咗好耐嘅米通鯪魚球, 炸得好脆呀, 的魚肉又彈呀!  佢地話唔鹹, 我就覺得鹹咗的.


錦滷雲吞, 我覺得唔夠鬆化 
 

四碟蝦子撈麵, 兩個人share一碟....正呀!  睇吓的蝦籽多到...的竹升麵好爽呀!


罪惡大腸一碟
 
鳳爪 
 
 
生菜 
  

水蟹粥一大鍋....型爸至愛

呢餐食咗hk$550

非常滿足及飽飽, 截的士返酒店啦...  
 
 

沒有留言:

張貼留言