2012年5月17日 星期四

大公子為我做的早餐

2012年5月17日下午12:42公開累積瀏覽 161 1                    

 
就係呢份芝士蛋多士啦, 反面就係溶咗嘅芝士, 佢一次過整咗兩份, 一份比型爸, 一份比我.

不過一睇就知的蛋煎老咗啦, 大公子話佢地嗰邊用電爐, 的火無咁猛, 呢道用gas爐, 的火較猛, 凡已經較細火但控制我唔係咁好.  佢佢整我已經好開人啦, 的蛋老的咪老的囉


差的唔記得, Ruby又整咗我嗰碗黑芝麻阿麻子麥皮.  今餐又變得好豐富呀!

的蛋真係老的, 但係覺得好味呀!  心都甜啦......

哼....二公子呢, 仲瞓緊覺呀!  不過佢後尾都有上嚟....

同場加影, Loki咬繩圈

上次用繩將兩個圈縛著, Loki呢幾日, 每日上嚟我地房, 都要咬斷中間的繩圈為止, 已經比佢撕到一條條線啦.
 

仲識拉隻手按著嚟咬借力.

的相咁朦係因為Loki郁得太快呀!  好難捕捉呀!

嘻嘻佢咬斷, 我有後備繩, 哈哈, 佢有排玩呀! 佢久唔久就咬著個圈過嚟, 要我地同佢玩呀!

沒有留言:

張貼留言