2012年5月2日 星期三

蒜泥白肉 + 燒腩


2012年5月2日下午12:44公開累積瀏覽 1623 1



的腩排斬好留起.  一腩三食, 即刻覺得好抵食咁.
 


切咗四入一出嚟, 剩番嘅四份三都仲係好大嚿呀! 用花椒粉, 五香粉, 鹽, 紹酒醃好的肉, 豬皮面鋪上鹽, 放咗一個晚.  第二日掃去的鹽, 入焗爐焗就得啦.
 

 
 至於嚿用嚟做蒜泥白肉嘅腩肉, 都唔細, 幾靚架.


預備薑同蔥


煲滾水加薑蔥紹酒煮20分鐘, 焗15-20分鐘


跟著浸冰水降溫, 跟著放入雪櫃雪1 小時

要整個汁啦
 


我用咗一個蒜頭, 用蒜蓉夾夾成蓉, 有的鄰居唔鍾意食生蒜, 我用油將的蒜蓉爆香, 熄火之後再加蔥花略炒, 等的蔥都唔好咁生


醬油膏2湯匙, 水2湯匙, 辣椒油(我的係花椒油)1/2湯匙, 鎮江醋3/4湯匙, 糖1茶匙, 麻油少許

醬汁調好後加蒜蓉蔥花拌勻.  呢個時候, 可以試味, 個汁好香, 但淡咗少少, 可能我個款醬油膏唔鹹, 可以加少少豉油.  不過喺出面食蒜泥白肉, 的醬汁會偏甜的.
 
 
個醬汁攪掂啦.

 

將嚿腩肉响雪櫃攞出嚟切薄片
 

 
我無將的醬汁淋上去呀, 因為唔係每一個人都鍾意辣, 所以用碗仔將醬汁裝好, 放喺中間.  食時醮嚟食都一樣啫.

嘻嘻, 我試過都幾好味喎.  要叫雀后嚟睇吓合唔合格先. 

沒有留言:

張貼留言