2012年5月30日 星期三

Macau Trip - May 25th & 26th, 2012, Day 2 - Galaxy UA 睇戲 + 竹灣酒店葡式晚餐


2012年5月30日下午2:51公開累積瀏覽 1554 2



大公子嘅朋友幫忙買戲票, 响Galaxy UA, 下午四點十分, 我地响官也街坐Galaxy嘅shuttle bus, 都好方便. 


呢, 就係呢套Men in Black 3, 頭嗰兩套我都有睇架, 都係响戲院睇.  套戲都算ok, 劇情都唔難估吖.
呢間戲院又新又靚, 坐位十分舒適, 九十蚊一張飛都算抵, 香港同類戲院戲票都超過一百蚊一張.   不過唔知點解而家套套戲都要3D, 我好唔鍾意嗰對3D眼鏡呀!


睇完出嚟見到呢兩張海報, 呢套復仇者聯盟, 都係我地想睇架.  不過要返香港睇啦.

睇完六點幾, 時間啱啱好, 今晚食飯响路環, 我地可以先去買安德魯葡撻, 再去竹灣酒店. 

竹灣呢處地方, 我地聽都未聽過, 如果唔係朋友介紹, 我地都唔識嚟.   由Galaxy坐的士, 先到安德魯貫葡撻, 再去竹灣酒店, 連行理, 收咗我地八十蚊的士費.  我就覺得佢多收了十元八塊, 但算啦, 路程咁遠, 佢揸車返出去都要油錢嘅.   不過我問其他嗰四位朋友, 佢地由Galaxy 坐入嚟都係五十蚊, 不過佢地無去安德魯.


嚟到, 又係一處風景美麗的地方, 整個酒店背山面海....如果無聽錯, 呢道只有27個房間, 每晚要hk$1100 - 1,500.


環境真係好靚


餐廳入口就喺呢道, 整個餐廳屋頂都鋪滿植物


呢道係餐廳入口處


去到原來有function, 澳門青年議政能力訓練營畢業典禮, 應該係包哂整個會場.
 

我地後來先留意到, 只有我們一檯客人.  全個會場應該被包起做function, 不接其他客人.  應該係型爸的朋友嘅面子, 佢地特地間出一個小地方比我地食飯, 真係多謝哂.

 
呢個係佢地嘅menu, Restaurant Manager 派比我地嘅名片, 都係呢個標誌.

我地唔睇menu啦, 索性叫那位restaurant manager 介紹啦.


型爸佢地先試葡國啤酒, 再飲澳門啤酒, 大公子要飲檸樂, 我地女士們就飲水.

佢地的葡國豬仔包好味呀! 焗起好脆呀!  我地八個人, 佢地先serve兩籃, 每籃4個.   食完叫佢地再加的麵包, 嘻嘻, 淨低我打包幾個呀!
 

葡國焗乳豬, 兩份, 非常好味
 

煎馬介休配焗薯, 兩份.   的馬介休肉質較嚡, 麻麻地.
 

葡國咖哩什菜, 原全唔辣, 咦, 有飯配喎. 

叫咗碟蒜蓉炒椰菜, 好快食哂, 唔記得影添.
 

葡國炆豬手, 都好味, 吓, 又配一碟返 


葡式鴨飯, 好味喎.


葡式海鮮飯, 呢款飯同西班牙海鮮飯, 但比較多湯, 似海鮮湯飯多的, 味道清淡, 都唔錯.

其實我都唔記得有無影漏, 總之食咗好多野, 個個都捧著個肚.  其實如果個restaurant manager 話我地知好多碟都有飯配, 我地就唔會叫咁多飯.  但係都係剩少少, 唯有打包唔好嘥囉.


食得飽啫, 但係都叫個木糠布甸試吓.  我地八個人, 叫咗3 杯試吓(因為實在太飽)... 嘩, 一試之吓超好味... 呢道的木糠布甸係實架, 問過佢地, 原來佢地的布甸係放入freezer雪硬佢, 食落時好似食雪糕, 好滑呀!  平時我唔鍾意食架, 覺得的cream打起, 食落好膩.  但今次食完, 覺得一的都唔膩, 食咗半杯都仲想食咁.....即刻激發起我返屋企要自己整呀!

呢餐食咗二千二佰蚊...相比起, 我地覺得呢道的食物好食的, 價錢唔會貴Luso好多, 但的食物好味好多.   下次會再嚟幫襯呀!

食完飯, 酒店已經幫我地安排l咗一部Van, 可以坐九個人, 二佰蚊, 咁我地可以全部一齊出去碼頭... 不過個司機好似揸格蘭披治咁, 開到好快, 落鈄都唔踏腳制, 好似衝落去咁...好彩, 安全到達碼頭.


我地張票本來搭晚上十點四十五分, 但我地早咗去到碼頭, 嘗試後補九點四十五, 不過碰啱細船上唔到.  最終坐咗十點十五分. 都好, 早咗半個鐘

十一點二十分到港澳碼頭, 再坐的士返屋企, 返到去都十二點幾, Loki响閘口等我地呀!  佢好掛著我地, 又飛撲埋嚟鍚鍚啦. 咁我地都好掛著佢呀!

呢兩日所有時間都安排好填滿哂, 玩得好開心呀! 

沒有留言:

張貼留言