2012年5月21日 星期一

與老友共聚之夜


2012年5月21日下午12:47公開累積瀏覽 132 1

Club Havana, week day 唔會太嘈, 的菲律賓歌手又唱得幾好, 又可以叫野食, 都啱我地.

今次要多謝型爸, 佢比咗張King Parrot Group 嘅vip card, 仲叫我用哂的積分...嘻嘻, 咁梗係用啦.

坐落叫咗幾杯野飲, 跟著就用積分換咗幾碟小食.


炸薯角, 比我地食咗一半先記得影


燒汁豬仔骨, 應該都有每人一嚿


蒜香雞翼, 將隻雞翼切開兩件, 睇落大件的, 味道都唔錯

仲布碟魷魚圈, 點解影都未見嘅.  第二round嘅食物都嚟啦.

炒蓮藕片&西蘭花, 唔知點解用呢個配搭, 但係的蓮藕好爽好味喎.

呢碟炒粉絲都唔錯.


仲有呢碟肉鬆生菜包

呢道的人大部份都係嚟飲酒, 但係我地只飲一杯, 跟著就要飲清水啦.

呢道的歌手唱得唔錯, 聽得愉快, 坐得舒服, 傾得開心.
 

最抵都係埋單嗰時, 用積分叫咗4樣野, 再加上15% discount, 比埋貼士都只係hk$400, 我地四個請一個, 每人都只係hk$100.   抵...佢地一齊多謝型爸, 唔出席都可以請我地食野.

沒有留言:

張貼留言