2012年5月13日 星期日

母親節Lunch Buffet @King Ludwig 元朗


2012年5月18日下午12:47公開累積瀏覽 256 1
                                                                
May 13, 2012, Sunday Afternoon, 母親節

母親節, 我地訂咗德國餐廳食Buffet lunch.  呢間餐廳响尖沙咀同赤柱都有一間, 本來想訂尖沙咀, 但己經訂滿, 上次知道佢地响元朗開咗一間, 所以嚟試吓.  總好過去赤柱, 對於我地嚟講太遠.


呢間餐廳喺元朗洪水橋, (好似係輕鐵站斜對面, 但我未坐過輕鐵, 去到又見唔到), 但我地揸車去都好易搵, 有停車位, 每架車收hk$30.  我地去時都仲有好多位, 跟著就好多車啦, 我見個負責泊車嘅職員, 轉嚟轉去, 泊咗成三十架車.


呢道就係個outdoor reception, 呢道佔地萬幾尺, 有好多户外檯


室內都好, 我諗都有幾十張檯.  普通檯已經訂滿, 我地要全Bar檯, 就近呢個水吧.

水吧對面就係呢的吧檯, 的櫈好高身, 如果有老人家就唔係好啱啦.


吧檯上掛上好多呢的旗做裝飾


呢間德國餐廳係景樂集團, 但係今日有vip card 都無discount, 無積分...(係咪可以投訴佢地呢?)


個Lunch buffet包一杯飲品, 除咗型爸要一杯德國啤酒之外, 我地幾個都係叫凍檸菜

周圍睇吓有咩野食先....

户外燒烤, 各款德國腸, 豬肋骨, 雞翼, 面呢道最出名係脆皮豬手 .   戶外仲有一檔係整pancake
 

室內就有呢個cold cuts corner, 都係沙律凍肉

呢邊係熱葷

仲有呢個自選Pasta corner

母親節@King Ludwig (1)
最後係甜品.

呢碟係我嘅頭盤

有兩款湯, 我揀咗呢個南爪湯, 但薯仔味仲重過的南瓜
 

我嘅Main disk, 要咗細細嚿脆皮豬手, 的皮好脆, 但的肉就好鹹, 其他嘅肉就無咩興趣.  
 
型爸大公子二公子, 個個大大碟肉, 一碟就已經打散哂佢地啦.
 

另外叫咗兩碟意粉share嚟食.

我呢碟甜品就好進取啦.

唯一的中式甜品, 紅豆糕, 太軟身, 唔得

芒果布丁, 自己整嗰的好味的喎

木糠布丁, 麻麻喎

黑森林蛋糕, 一般

芝士cake, 芝士味較淡

好甜嘅鮮奶布丁
仲有呢個bread pudding.

唉吔, 點解樣樣甜品都麻麻架...可能係我地個肚已經好飽, 食咩都唔覺好味啦!
 
hk$195 per person, 加一之後應該係hk$215一位.

沒有留言:

張貼留言