2012年5月29日 星期二

Macau Trip - May 25th & 26th, 2012 - Day 1 酒店+私房菜


2012年5月29日下午12:45公開累積瀏覽 488 1



下午四點幾到了澳門, 坐咗酒店嘅shuttle bus去酒店, 不過對呢間酒店嘅第一印象就非常之差啦...佢地嘅shuttle bus, 竟然係無冷氣架.  直程係熱狗巴士, 香港的熱狗巴士都退役啦.  好彩開車之後的風撞入嚟, 都唔使焗熱狗.


呢間酒店喺氹仔, 叫麗景灣, 以前叫Hyatt.  酒店大堂好寬敞, 但係的職員嘅工作態度就真係.....


大堂另一面就係 , 餐廳, 明天早上食早餐嘅地方

攞咗房之後休息一陣就要出發啦, 朋友開咗兩架車嚟接我地, 去今晚食晚飯嘅地方

去到嘅地方, 我地完全唔識, 原來係前英國領事館, 而家叫做法國紅酒學會, 要打電佢地先開閘, 我地先可以開車上嚟

呢, 我地一陣間就係上呢道2樓食飯呀! 
 

入到去見到一個好靚嘅房間, 見到restaurant manager 同朋友講唔好意思, 呢個房一早被訂了, 所以安排了另一個房間
 

朋友帶我們先到天台參觀一吓, 可以望到好靚嘅景色 

後面兩間紅磚屋係澳門政府高官嘅住處, 而頂樓已經改為Spa房
 

一望出去就係澳門塔, 我地喺呢道影咗好多相呀!  好難得嚟到, 我地十一個人, 梗係要影大合照啦.  
 

跟著就再參觀一樓其他地方, 呢個唔知係咪前領事辦公嘅地方呢. 書檯左手面牆, 排了一幅蒙羅麗沙
 

再入去有一個睡房..... 無行入去啦.
 

 仲有一個karaoki房, 嘩, 咁正嘅胆機.... 佢地話食飯之後可免費唱k一小時.

七點啦, 我地卒之坐低食飯 
 

張檯好大張呀!  放咗兩個好大嘅嘅買型轉盤, 今晚食嘅全部分兩份上, 前面5個人, 後面6個人
 

呢張係今晚嘅menu, 好豐富呀!


先每人一碗湯, 再上埋的湯渣,  土伏苓粉葛赤小豆粉腸豬展湯, 好味呀!
 

竹報平安,  竹笙入面釀咗的紅蘿蔔及雲腿


香炸軟殼蟹併什菜煙鴨胸腐皮卷


八頭鮮鮑海參排骨煲


油泡筍殼魚


咕嚕, 炸特好脆好好味呀!  咬落去鬆化....超罪惡, 好多肥油


風車屋特色阿燦雞...唔好淨係望隻雞, 要望堆盤下面嗰的雞汁同油, 佢地一陣會用呢的汁嚟撈面架.


上湯浸時菜
 

阿燦雞汁撈麵, 呢的麵真係好好味, 好食過的雞呀!


薄荷葉蛋白炒飯, 平時食到最尾, 的飯都唔食啦, 但係呢碟飯真係好正, 估唔到用薄荷葉炒會咁好味.


甜品桑寄生蛋茶


仲有什果併盤...

以上食品, 只係6人份, 另外5個人, 仲要食6人份......實在太足夠啦!


食完飯行出露檯, 澳門塔同大橋嘅夜景好靚呀!


離開時我地行另一個出口, 被的花香吸引著, 一大盤天堂鳥+火百合, 好香呀!


再睇一睇, 呢道只招待會員....多謝哂型爸嘅朋友, 如果唔係佢, 我地自己嚟都訂唔到位呀!

我地食飯時, 已經安排好哂呢兩日嘅行程, 可惜朋友突然有公事明天一早要飛北京, 唔可以同我地一齊玩, 但係佢已經幫我地訂好哂今晚宵夜, 明天午餐及晚餐嘅地方.

朋友明天一早要出差, 我地唔喺到唱K啦, book 咗Neway, 即時出發.

沒有留言:

張貼留言