2012年5月5日 星期六

上海婆婆 - 上水廣場


2012年5月5日下午12:41公開累積瀏覽 214 0
                                                              
May 1, 2012, 勞動節假期


昨晚三點幾先瞓, 今朝雖然瞓到九點, 但都仲係好攰呀! 

但今朝唔可以hea, 因為型爸有個相識多年嘅外國朋友嚟探我地呀, 佢想嚟睇吓我地間屋同埋Loki!

佢十一點幾嚟到, 大家坐吓傾吓謁, 我同二公子先開車去上水廣場搵位先, 我擔心今日假期, 出面好多人食晏,

去到又幾好彩, 等咗幾分鐘, 就有檯, 我即打比佢地, 叫佢地馬上過嚟!

上海婆婆 - 上水廣場 (1)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
呢個外國朋友精通國語, 喜歡食中國菜及上海點心,  所以食上海野好啱佢.

坐低我先叫的冷盤點心,
水晶雞絲炒皮

紅油抄手
 

鎮江餚肉
 

脆皮素鵝

兩客小籠包


蒜泥白肉, 佢地加咗的粉皮上面, 呢道的汁係偏甜的喎
 

兩客煎餃
型爸嚟到再叫的餸, 田園獅子頭

野生椒牛仔肉

鹹香蝦球
 

我地叫咗好多野呀, 五個人食咗六佰幾, 我覺得都ok囉.

食完型爸送朋友出去, 佢約咗人三點呀!   我就同二公子返屋企先, 食飽好眼瞓呀! 要返去休息吓.

沒有留言:

張貼留言