2012年5月16日 星期三

蒜泥白肉+涼拌粉


2012年5月16日下午12:47公開累積瀏覽 690 0



嚿腩肉都靚呀!  用水加薑蔥烚煮20分鐘, 再焗20分鐘


煮熟後用凍水沖淨, 再用冰水浸降溫 , 再放入雪櫃雪一個小時

跟著可以攞出嚟切片啦.
今次加咗少少涼拌粉, 我以前未試過整架.  上次去上海婆婆食, 佢地都有落涼拌粉.

將的涼拌粉由白色煮到透明


再過冷河, 不過我煮得太耐, 腍得製啦.

今次個汁, 我加多咗兩樣, 辣椒油, 豉油.  上次只係用花椒油, 醬油膏, 鎮江醋, 水, 麻油.   上次覺得唔夠鹹味, 我今次加的豉油.   其實呢的汁, 只要調到啱自己口味咪得囉.


一個蒜頭夾成落, 落油略爆, 熄火加蔥花略爆


將的蒜蓉蔥花加落的汁到, 拌勻就可以, 試味,


的肉片都切好啦.


今次比較大片, 除咗底層, 我全部都摺一吓先鋪上去, 鋪起有的立體感


再將的涼拌粉放喺中央
包好保鮮紙放入雪櫃, 隨時出發都得啦.

沒有留言:

張貼留言