2011年7月26日 星期二

炸菜肉碎豆腐花


2011年7月26日下午2:23公開累積瀏覽 168 3

 
哈哈, 今日攪攪鬼, 煮豆腐花, 不過係用嚟整餸, 唔係整甜品.
上次叫型爸幫我去超市買豆腐, 不過佢無睇清楚, 買咗兩包豆腐花返嚟.  但我又唔想食呢的豆腐花, 今日將錯就錯, 用嚟煮餸睇吓得唔得.
記得細個嗰時, 媽媽偶爾會買的豆腐花返嚟比我地撈飯(無落糖水嗰的), 當時覺得好好味.
我將的豆腐花倒哂的糖水, 再用清水略浸(希望去哂的甜味.  豆花好腍身, 好易爛, 不過無所謂.   然後放入蒸爐蒸十分鍾
用一包即食炸菜, 取出略洗
將炸菜切幼粒
豬肉剁成免治, 調味
用蒜頭起鑊, 將豬肉炒熟
我覺得的顏色唔靚, 加的老抽胡椒粉調味, 試味ok就可以啦
將的炸菜肉碎加上蒸好的豆花上
咁就ok啦. 如果喺上面加的紅椒蔥花, 就會靚好多, 但太忙無預備啦.
的炸菜肉碎都幾好味, 但係的豆花始終仲有的甜味.  不過的鄰居都好捧場, 幫我食哂佢.
其實在街外買的唔甜無糖水嘅豆花用嚟整呢個餸, 用嚟撈飯真係一流.  又或者就咁用蒸豆腐, 我相信都一樣好味.
哈哈, good try攪掂兩盒豆腐花...

沒有留言:

張貼留言