2011年7月28日 星期四

豆豉蚵


2011年7月28日下午3:44公開累積瀏覽 81 1


星期五食台灣菜時, 一見嗰碟豆豉蚵我就想試吓整, 覺得應該好易.   買餸時見到有珍珠蠔, 咁唔好遲啦, 話整就整啦.
用咗半個紅椒, 蔥
紅椒蔥段切碎, 蒜頭豆豉搗碎
買咗一斤珍珠蠔, 點知我出咗街, 就比Ruby攪到我的蠔變咗咁嘅樣....有時真係唔可以假手於人, 佢將我的蠔焯熟哂....
蒜頭豆豉起鑊, 加紅椒蔥碎爆香
加茨汁一起煮
我嫌唔夠味, 再加的醬油膏, 最後先加的蠔落去, 的蠔已經焯熟哂, 跟本唔可以煮太耐.
的汁煮滾就得啦. 不過的蠔都已經over cook
真可惜, 的蠔過熟變哂豆豉蠔, 但味道都ok嘅
呢碟係星期五食嗰碟. 人地的蠔漲卜卜....
如果Ruby唔係將我的蠔焯熟哂, 應該會好的啩. 的蔥唔好爆, 應該最後先加就會翠綠, 睇落靚的.
哈哈, 試煮係咁上下啦.

沒有留言:

張貼留言