2011年7月12日 星期二

Macau Trip - Horizons City of Dreams


2011年7月12日下午3:32公開累積瀏覽 343 0


响酒店房間休息一陣我地又出發啦, 先由酒店坐shuttle bus去碼頭, 再响碼頭坐shuttle bus去新濠天地. 响新濠天地行咗一round, 都無咩野睇, 距離睇showroom 仲有成個鐘, 去威尼斯人來回又唔夠時間, 行吓行吓又好似有的餓, 不如又去high tea啦(kakakaka, 又係食)
見到呢間cafe門口有的葡撻麵包蛋糕, 入面又唔多人, 一於入去tea一tea啦.
入門口時唔記得影相, 坐低先坐响到影返張, 我行到好攰唔願郁啦(又唔記得叫兩個俊男幫我出去影).
哈哈, 唔覺唔覺, 我地都叫咗好多野呀!
大公子叫嘅Ice Mocha加煙肉蛋撻
兩個姪女叫嘅Mix cherry沙冰加丹麥條
二公子叫嘅朱古力奶昔加葡撻&檸檬撻.  我都未來得及影相, 佢已經食咗件檸檬撻. 傻仔嚟架! 食葡撻都唔响呢道食啦.  可過佢鍾意食咩就咩啦.
而我就叫咗一杯蘆薈荔枝沙冰加一個煙肉蛋撻. 而型爸就叫咗一個雪糕咖啡.  但係我唔記得影相呀!
呢道的野都唔平, 平均一杯飲品都要三十幾蚊.  不過有個好處, 我地用港幣, 會折算返葡幣.
頭先張單都未包括呢個焦糖椰絲麵包呀.
咪見我地叫咗咁多, 但係都係每人食少少, 我將我個煙肉蛋撻切開六份比佢地每人試的.  連呢個焦糖椰絲包都切開六份大家試吓.  姪女又將佢地嘅丹麥條比我地試吓....
真係要讚吓呢道的飲品同食品, 每樣飲品都ok喎, 而撻同麵包都唔差..
我地食得好開心呀!
仲有15分鐘就開場, 我地要去睇show啦!

沒有留言:

張貼留言