2011年7月12日 星期二

Macau Trip - The Landmark


2011年7月12日下午2:32公開累積瀏覽 422 0


 
响亞洲美食坊食完晏, 行咗一陣, 我地又坐Galaxy嘅shuttle bus, 出返星際酒店, 星際响The Landmark對面, 我地行過去就得, 唔使坐出碼頭再轉車.
原來The Landmark 即係以前嘅法老王, 佢地嘅賭場, 仲係用緊法老王個名.
點知去到check in counter, 只有兩個間房available, 咁比一間房我兩個姪女, 我地一家四口要一間先啦.
入到去的房間都算ok, 唔係豪華裝修, 但算簡潔乾淨
其他嘅設備就好傳統啦
浴室都幾大, 但係就唔似上次新濠天地Crown入面有衣帽間啦
雙洗手盤
除咗shower之外, 仲有浴缸
瞓咗一晚之後, 大家一齊食早餐講起, 原來我地每一個都覺得張床鋪被枕仲好舒服, 型爸話真係好正.... 個個都好好瞓.
呢張係第二朝喺餐廳影落去嘅酒店大堂, 其實都ok架.
晚上返嚟酒店門外影, 不過我的攝影技術就真係十分差啦.
個package HK$1,844, 減咗兩套船票六佰幾, 酒店都係hk$1,200一晚連稅.  有咁嘅質素, 都算抵啦.
我地在房間休息一陣, 又要出發啦.

沒有留言:

張貼留言