2011年7月14日 星期四

Macau Trip - 祥記麵家


2011年7月14日下午3:13公開累積瀏覽 281 0

 
昨晚去唔到六記食竹昇麵宵夜, 今日下午想食麵, 但六記下午五點先開, 唯有去其他地方食麵啦.
大公子嘅朋友介紹我地去食蝦籽麵. 我都唔記得响邊道落的士, 跟著帶我地行過呢條巷, 我覺得好特別, 呢道所有的門都油咗紅色.  我問大公子個朋友, 佢話呢道以前係賓館嚟架.
跟著就嚟到呢間祥記麵家
招牌蝦籽麵喎
我地等咗一陣就有位啦.
哈哈, 個餐牌都頗殘舊.  咦! 的野都唔平喎!
kakakaka, 不過我地都係叫咗好多野呀!
豬手
薑蔥白焯魚皮
炸鯪魚球
炸雲吞
腐乳通菜
大公子朋友叫嘅雲吞撈麵
大姪女叫嘅薑蔥撈麵
型爸同二公子都叫咗蝦子撈麵
我同大公子都叫咗蝦籽雲吞撈麵
細姪女叫咗水餃撈麵
型爸話的麵好細碟, 唔夠飽叫多一碗牛什麵
二公子叫多一碗牛腩河
我地叫嘅飲品, 大樽裝可樂, 我就叫忌廉.
講真, 對呢道的食物真係有的失望, 的蝦籽撈麵, 的蝦籽一的香味都無, 雲吞又唔掂, 價錢又唔平(因為的portion太細份), 我地呢餐都食咗三佰幾蚊. 唔抵食.    諗起我地上次去謍地街市食梓記牛什粉都好似好味的.   不過唔緊要啦, 唔試過點知好唔好呀!  下次再試第二間.
唉! 攪到我好掛著六記添, 但今次呢個trip都係去唔到幫襯啦. 下次先啦!

沒有留言:

張貼留言