2011年7月14日 星期四

Macau Trip - Restaurant Varanda 食早餐


2011年7月14日下午2:33公開累積瀏覽 272 0

 
昨晚飲咗酒好好瞓, 我地相約咗09:00, 响酒店一樓餐廳食早餐.  我地呢個package有包早餐.
呢道係餐廳入口
我想影相時, 好多人攞緊野食
而另一邊, 我見好多empty tray仲地未refill, 咁就唔影啦
我地坐嘅位置, 望落大堂都好靚好舒服
呢份就係我嘅早餐啦, 什菜生果沙律加牛角包&muffin.  另外再食咗一碗白粥撈炸菜碎, 好豐富啦. 
早餐都唔敢食太多, 因為我地今日仲有好多"食"嘅行程, 應該係無機會比個胃餓. 
食完早餐, 我地就去咗行Wynn同埋MGM, 哈哈! 我同兩個姪女去行名店, 型爸就去賭場碰吓運氣.
去到MGM睇中TODS兩個手袋, 哈哈! 幸好最後都係停一停, 諗一諗, 咁就無買啦.
型爸今次無咩luck, 進貢咗的比MGM嘅賭場... 玩吓啫.
行咗個幾鐘, 都差唔多十二點幾啦, 我地又去搵食啦.  兩個姪女食完要先走, 午餐就簡單的啦.

沒有留言:

張貼留言