2011年7月6日 星期三

南北杏蜜棗金銀菜豬肺湯


2011年7月6日下午3:23公開累積瀏覽 155 1

 
今日約咗竹戰聯誼, 早上十點幾就出去supermarket入貨兼買餸.   買完餸經過豬肉檔, 見到有豬肺賣, 洗乾淨哂掛著响到.  咦! 咁咪可以煲豬肺湯囉!   本來預備煲嘅雞湯, 可以押後幾時煲都得啦.
阿叔, 唔該比兩個豬肺...小姐..我得一個加大半個, 唔夠兩個喎!  吓! 咩豬肺唔係成個賣嘅咩, 點解咁得意嘅...咁! 仲有無原個架, 未洗都得架...無啦, 係得咁多咋, 咁係要一個啦...  但係我一個唔夠喎... (睇吓嗰大半個豬肺都好白好正常, 無咩唔妥) 咁要就要啦, 幾錢呀!   一個十二蚊, 大半個八蚊, 加埋二十蚊.  我而家幫你放水, 唔使咁重, 轉頭嚟攞啦.   吓! 我買完餸啦, 而家拎走得唔得呀!   豬肉檔叔叔都真係好幫忙, 用佢把鋒利小刀界幾畀, 放咁的水, 再幫手切咗其他唔要嘅肥油肥模....都係好重...好彩! 我有攞買餸車.
返到屋企, 即刻攞的南北杏蜜棗出嚟
剛啱新鮮買嘅大白菜
攞的菜乾出嚟浸
仲有半斤瘦肉, 一斤唐排, 先汆水.
的豬肺血淋淋唔影啦.  上次自己洗用白鑊烘.  今次人地洗, 我都係覺得用熱水汆水放心的.
本來一大篩豬肺, 出完水, 得返唔係好多.
用咗6公升水, 全部放落去一齊煲.
呢煲湯真係好濃好正呀.  煲完湯, 成大碟豬肺, 唐排加大白菜, 又係一碟餸, 醮的辣椒豉油一齊食....正呀! 
煲咗好大煲, 剩低嘅夠我地一家再飲多餐呀. 大公子二公子今日出去同表姐食飯.  的湯可以留番比佢地飲.

沒有留言:

張貼留言