2011年7月13日 星期三

Macau Trip - 水舞間 The House of Dancing Water


2011年7月13日下午2:34公開累積瀏覽 938 1

 
Book咗五點嗰場, 我地去睇水舞間啦....
今次都係攞唔到A區嘅飛, 但係B區嘅飛都好滿意啦. 入到去, 的座位仲係對正舞台嘅中央區, 好開心呀!
上次影過的相, 今次坐正中間, 忍唔住都影吓相

但係影嚟影去都係影唔清
 

可能係我個相機的質素問題....都係放棄唔影啦.
成個show都好精彩, 今次卒之睇到上之missing咗嘅飛電單車場面呀... 真係不枉我地再買飛入嚟睇.  兩個仔同姪女都話好好睇, 非常值得.
當我地睇完出嚟, 姪女兩個去攞張leaflet睇吓的座位....咦! 我發覺有的唔同喎, 同我地四月嚟睇時都唔一樣嘅.
返到香港, 我就即刻攞座位表出嚟比拼一下先(哈哈! 好彩我仲未掉啫). 紫色係舊嘅, 金色係新嘅
打開, 呢張係今次嘅座位表
呢張係四月份攞嗰張leaflet
上次我地坐700區, 今次我地坐300區
將兩張拍埋, 就好清楚睇到個分別.  C區嘅平飛少咗好多, 而會濕身嘅位都變哂B區, 而A區位只安排喺面向舞台嘅正中位置.
我上次坐嘅700區由下面數上第四行已經變成B區, 而今次坐嘅300區, 由下至上第三行依然都係B區.
我覺得我地今次嘅位置非常好, 有少少輕微水灑到, 十分有氣氛, 對正中間, 睇得好清楚, 真係唔使坐A區都咁正. 不過第一行就真係唔好啦, 真係有好多水潑上嚟.
如果未睇嘅朋友, 我都提議佢地要買B區咁上下位置, 唔使睇A區咁貴.  因為我坐過C區, 真係覺得唔係咁理想.

沒有留言:

張貼留言