2011年7月12日 星期二

Macau Trip - Galaxy 亞洲美食坊


2011年7月12日下午1:17公開累積瀏覽 1472 0


 
今日係一個特別日子, 我和型爸的結婚週年紀念.  我請咗一日假.  型爸安排, 我地又去澳門, 今次唔只我地兩個人去, 同埋大公子二公子, 仲有兩個姪女.  再加埋大公子在澳門的朋友, 好高興呀!
今次去澳門嘅目的, 最主要係再睇一次水舞間, 因為我地發現, 上次同三家姊去睇時, 中段時出現技術故障, 停了十多分鐘.  後來睇完show出嚟, 見到電影介紹的片段, 先發覺無咗好精彩嗰段飛電單車表演.   今次大公子朋友可以幫忙攞到的飛, 一於同佢地一齊再睇過.  兩個姪女聽到可以攞到飛, 即刻話一齊去睇.... 咁多人一齊去, 梗係開心啦.  
咁型爸安排呢日, 都當要係有目的啦, 睇完show, 今晚訂咗Antonio Restaurant慶祝我地嘅結婚週年紀念. 
訂到水舞間之後, 我地先去book房同船飛, 本來想住新嗰間Galaxy, 點知全部fully booked, 連新濠天地嗰幾間酒店都full埋.   型爸去中旅社, check到The Landmark有房, 咁就book The Lanmark 啦.   HK$1,844一間房, 包兩套來回船票, 都算ok啦.  咁我地訂咗三間房.
姪女話想早的去, book10:00 , 點知10:00-11:30 都full, 唯有訂09:30 啦.  都唔醒起, 應該要book 11:30, 早的去可以standby.  而家限咗09:30, 一定要準時到.
回程就book星期六晚上23:00, 咁我地訂咗去食法國菜, 食完先返香港
套票好攪鬼, 送咗三份(每個房間一張)澳門銀河亞洲美食坊套餐換領劵, 哈, 我地又可以去嗰道食晏
仲有3張(每房一張)澳門叮噹堡, 豬扒包+果汁換領劵
仲有3張(每房一張), 咀香園換領劵, 可以揀椰子味鳳凰卷, 鮑魚酥or加蛋餅.   
未出發, 見到個package已經好開心啦.
晨早08:00出門, 我地都係決定開車去, 泊喺林士街停車場, 日泊hk150+夜泊hk$50+日泊hk$150, 應該平過我地坐來回的士.
去到碼頭, 先去美心食個早餐, 跟著仲可以上到09:15嘅船....出發啦....
到達澳門, 先去酒店check in, 但未有房, 要下午14:00 後先有房, 咁我地先放低行理, 坐hotel shuttle bus出返碼頭, 再坐Galaxy shuttle bus 去Galaxy行吓.
咁去到Galaxy, 就梗係幫襯亞洲美食坊用埋嗰幾張coupon 啦.
去到二公子好似好肚餓咁, 叫咗佢喜愛嘅鐵板霜降牛扒餐hk$85
大公子就叫咗鐵板雞扒牛扒餐, hk$67
後來我地發現, 張coupon值hk$50.... 要其他野可以加錢, 但係唔係間間食肆都接受加錢.
而我就要咗呢個魚蛋雲吞麵, 用coupon換, 唔使加錢.  嘩hk$50, 咁咪好貴
粟米雞粥加糯米雞, 兩個姪女話唔肚餓, 一份刀share嚟食, 呢份又係用coupon換.
呢個鳳爪排骨飯, 又係用coupon換, 型爸嘅

本來我地想用的coupon換New York Fries , 點知佢地話佢地已經無join呢個promotion, 咁型爸都買咗兩份New York Fries 一齊食.
都唔知點解, 大公子同二公子都好似好開胃咁, 已經食咗早餐, 都係十二點幾之麻, 全部擦哂.  兩位姪女本來話唔肚餓, 結果又係全部食哂....
kakakaka...我地梗係無放過的New York Fries, 又係全部食哂.   人多一齊食野, 真係好開心.

沒有留言:

張貼留言