2011年7月4日 星期一

美極焗雞


2011年7月4日下午3:33公開累積瀏覽 338 0

 
Ruby早兩日整咗手撕雞, 我今日唔想再整啦, 試吓整呢個美極焗雞啦
主要調味料, 就係呢枝美極鮮醬油.  無味精, 無防腐劑....哈哈, 咁咪好健康....
隻雞洗淨, 早一晚先用少許鹽略醃.  為咗方便容易焗,  我今次唔用焗雞盤, 只係用一個平焗盤, 將雞劏開, 去頭去尾去油放平.   用美極將雞皮搽勻, 等佢吸收完之後, 再搽一次.   如是者搽了三次, 覺得雞皮深色咗. ok啦, 就放喺冷氣室內風乾的皮. 
250c預熱焗爐, 將雞放入焗25分鐘
同一時間, 我又將條整好咗嘅烏頭一齊入去焗, 慳時間慳火力
焗起好靚呀!
斬好啦.   味道仲好好味添!
佢地成隻雞全部同我食哂, 一件不留呀!  佢地話好好味呀!
用咁簡單嘅調味, 有呢個效果, 真係唔錯啦.
呢碟應該可以叫做最慳豉油嘅豉油雞.  我鍾意呀!  其實焗雞都唔係好熱氣啫, 將的雞油焗哂出嚟咪仲好...

沒有留言:

張貼留言