2014年9月11日 星期四

陽光咖啡西餐廳 - 沙井深圳

September 3, 2014, Wednesday

呢排忙於中港上上落落.  今日又要啦.

我們公司國內寫字樓在深圳二線內, 租金會平的.  但地方太舊了, 現在要找一個大點的地方, 以配合公司的發展.

 
午餐在公司附近, 呢間陽光咖啡西餐廳以前都嚟過

呢間餐廳以西式快餐為主, 不過送嘅湯係中式例湯.   同事話呢道嘅石鍋飯都唔錯, 叫我試吓.

叫服務員可以按鐘

我要的小牛扒石鍋飯, 好大碗, 我食了一半, 另pack起一半, 無法, 最近出外食飯都係咁.

我的同事要了鴛鴦焗飯, 佢話幾好味, 但唔知點解我對的茄汁飯飯無咩興趣.

另一位同事珊姍姍來遲, 食到一半佢先嚟, 唔記得佢食咩啦.

呢道嘅價錢同香港差唔多, 人仔45等於港幣57啦.  不過唔使加一.

本來今日要簽約, 幸好簽約前發現樓上好大嘈音, 好彩現在發現, 簽了就真係大件事....

真的好運.

沒有留言:

張貼留言