2014年9月17日 星期三

鹹菜胡椒排骨湯

September 8, 2014, Monday, 中秋節.

今天是中秋節, 但從未試過一點中秋氣氛都沒有的中秋節.   跟奶奶他們預早在外吃了中秋晚飯, 今晚不用去奶奶家做節, 過往咁多年都未試過, 有點失落, 我喜歡多人一點, 全家人聚在一起, 小朋友一起玩燈籠, 多開心, 今天將會是冷清的一天.

對於新來的緬傭姐姐,今天我又改變了方法, 由她做, 我索性不看, 等她做完之後才去看, 做得不對便再教她.  不看著她, 她沒有壓力, 由她發揮, 更好些.   雖然仍有不對的地方, 但已有七成, 很好的進展.

而煮食方面, 我開始教她煮飯, 煲湯, 炒菜.

今天在百佳買了湯包, 簡易的湯, 鹹菜胡椒排骨湯.

 
胡椒的份量己包好, 只需將胡椒敲碎可以更出味.

鹹菜用水略浸

排骨汆水

加幾片薑, 加兩湯碗半水, 全部湯料, 煲兩小時就得.   我暫時都係唔比佢用的LC/Staub, 如果佢係殺手咪敝.

呢個湯幾好飲架, 的鹹菜同排骨都可以食, 真係唔錯.

在百佳買了醃好的香茅豬扒, 回來隔著膠袋再拍鬆, 一煎就得

再整了肉鬆皮蛋豆腐

煎鹹香馬友

這個菜心由傭人姐姐炒的

今晚當係做節架啦, 四餸一湯, 簡簡單單都唔錯呀!

第四天, 我的壓力開始release, 明天應該會更好.

沒有留言:

張貼留言