2014年9月22日 星期一

仍要身兼兩職

September 11, 2014, Thursday

放咗五日假教導緬傭姐姐, 基本清潔工作已經可以, 做到七八成就好滿意啦.  唔使我擔心屋企嘅清潔, 已經非常之好.   但煮食方面, 都係要我自己嚟.  每日要食咩煮咩都要自己諗呀!

日間上班, 晚間煮飯, 暫時都係要咁.  Cindy對我個雪櫃, 暫時一點感覺都無.

先一晚我要諗定今晚食咩, 肉類要先解凍, 有需要先醃好.  早上出門上班前, 將今日要煮嘅野拎出嚟, 教佢幾點要用電飯煲煮飯, 幾點煲湯, 幾點洗菜, 到我放工返到屋企, 就可以開始煮.

焗雞翼係最容易, 昨晚教佢點樣醃雞翼, 無需太多花功, 首先學識點樣用老抽, 生抽, 糖, 鹽, 豆粉, 胡椒粉及麻油.   開焗爐, preheat, 將雞翼入焗爐我就可以煮第二樣餸.

薯仔已叫佢預早烚好, 加的鹽, 牛油, 香蔥, 沾雞蛋煎薯餅.  個薯餅唔圓係因為我唔係用手搓, 只係用兩隻湯匙嚟整, 咁就無咁靚.

呢碟菜係佢炒.  我問親佢整咩野餸佢都話唔識, 淨係識炒菜, 咁佢炒我睇著, 咁上下就叫佢停.

雪耳螺頭瘦肉湯, 覺得個湯未夠火侯, 要再調教.

 
放工返嚟, 大約40分鐘就可以食飯, 三餸一湯, 都算唔錯啦(自己贊自己呀)!

希望佢盡快學識煮簡單嘅餸菜, 唔使日日急急腳放工趕返嚟煮飯啦.

沒有留言:

張貼留言