2014年9月23日 星期二

富豪軒晚飯

September 12, 2014, Friday night

呢排真係公又忙私又忙, 一早要上大陸公幹, 出門前又要吩咐Cindy今晚煮咩野比型爸同二公子食.  至於我, 上完大陸要趕返落嚟同舊同事食飯.

今晚食飯嘅舊同事, 都係以前幫過我手嘅妹妹仔, 而家大部份已結婚作為人母.  大家各有各忙, 都有年幾兩年未見面.  上次見面係嚟我屋企BBQ呀.   雖然成日响facebook見, 但同出嚟食飯始終不一樣.

其中一位提議去Regal Court, 佢有張25% off card, 非常相熟, 抵好多.

每人負責叫一兩樣

我要了黑松露白汁琵琶豆腐
 
脆皮牛坑腩

另一位要了酒釀柚子排骨

花膠浸翡翠

籠仔清蒸什菌


呢道嘅例湯可以一位叩, 我地有四個人要例湯, 要了一鍋

另一位要了粟米瑤柱羹
 
 
另一位要了雞絲瑤柱羹

大家食吓傾吓, 七點幾食到十點幾, 時間過得真係好快.

佢地話要再嚟我屋企BBQ, 咁當然好啦.
 

今晚本來我要請, 但佢地話AA制得啦, 唔係第日唔出嚟食飯.

出嚟食又好, 去我屋企BBQ又好, 咁快的再約啦.

沒有留言:

張貼留言