2014年9月7日 星期日

伯樂軒餐廳

September 1, 2014, Monday

今日晨早起身, 煮好早餐, 淋花先出門口.   今日新工人姐姐到港, agent會train幾日, 星期四五先去接佢返嚟,  我仲有幾日要忙呀!

呢排唔單止私忙, 公亦很忙, 仲要頻頻上大陸呀!

今日慢麼麼同麻煩鬼同事都唔得閒, 但有豆豆媽咪陪我食晏.

豆豆媽咪有咗BB, 唔想佢行咁遠, 行去半島中心, 睇吓I-Cafe有無位...

未到I-Cafe己經見到好多人等位, 但隔離嗰間伯樂軒有位喎.

呢間伯樂軒, 响尖東做野咁多年都未幫襯過, 今日有位就幫襯吓啦.

哈哈哈哈, 坐低就知點解今日有位, 原來係廚房嘅抽氣扇壞咗, 一開爐炒的熱氣就谷番入嚟, 今日只買兩款飯,  1)豬扒腸仔飯,or 2)香茅雞, 豬, 豬頸肉.

我同豆豆媽咪都無所謂, 坐低就食啦.

豆豆媽媽要了茄汁豬扒腸仔飯, 凍華田. HK$39.   我好怕呢的咁樣嘅咖汁, 但豆豆媽咪話味道都ok.

我要了香茅雞扒拼豬頸肉, 配熱好立克.  平時雙拼要HK$41, 但今日HK$39.  碟飯好大碟, 的汁都幾好味.   但我食了一半就食唔落, 自備了膠盒, 食唔哂, 自己pack好, 一陣晏的先食.

呢排個胃都仲係唔舒服, 食野好快頂著, 都係少食多餐好的.

一路食都有的熱同焗,下次嚟希望唔好仲係咁啦.  

呢間的食物係普通茶餐廳質素, 但亦唔太差, 久唔久食一次無問題.

沒有留言:

張貼留言