2014年9月18日 星期四

火雞腿辣腸XO醬炒烏冬

September 9, 2014, Tuesday, 中秋節假期

今日是緬傭姐姐來了的第五天, 亦是我五天假期的最後一天.   要教的東西仍很多, 傭人姐姐的清潔工作可算上手了, 當然仍有很多錯漏, 但這是人之常情, 一定要包容.   給了她最大的關懷及鼓勵, 一句責罵都沒有. 

早餐由她煮, 我在旁看, 提點她如何煮麥皮, 烘多士, 煮啡, 都是很容易, 她也很快上手.  教傭人最好的方法是重覆煮同一樣野, 第一次唔識, 再第二次, 兩三次之後, 一定會識煮. 

午餐晚餐仍是由我來煮, 對於我們下午吃的水餃烏冬麵食, 她很喜歡, 可能她很少吃這些什糧吧.

今天教她炒烏冬

只是用普通的北海道烏冬

 
用熱水浸鬆再用過濾水沖洗, 等麵身爽一點

配料用了辣腸及火雞胸肉.

用XO醬來炒

先爆好辣腸及火雞胸肉, 哈哈, 太忙, 忘記了加洋蔥.

不過炒得一樣好味.

今日仲係咁忙, 因為今晚追月夜potluck, 我要整三款餸呀!

焗燒肉, 美極焗雞, 味菜豬大腸...無咩新意, 呢排忙到頭都實埋, 真係求其整, 但算係同鄰居一起做節, 整幾款肉, 其他鄰居會煮菜.

都唔記得講, 我幫工人姐姐改咗英文名, 佢緬甸名好難叫, 我見佢個middle name有個Zin字, 取其同音, 就幫佢改咗個英文名Cindy, agent都話好呀!   個工人都好開心, 起碼我一叫佢即刻識應.
 

沒有留言:

張貼留言