2014年9月21日 星期日

追月夜

September 9, 2014, Tuesday night, 追月夜

昨晚過了一個安靜的中秋節, 今日可以同幾家鄰居一齊慶中秋, 好開心呀!

今晚唔止係追月夜, 亦都係我地同林家二小姐餞行的日子, 再提早慶祝佢生日.  所以今晚potluck在林家舉行.

我地大家都高高興興, 不過林太就有的眼濕濕, 唔捨得個女呀!

 
林老闆親自煎了烏魚子及台灣香腸, 要嚟送酒呀

 
 林太煮了冬菰鴨掌

炆牛肋條

 
 西芹炒潮汕魚蛋

陶媽炆了豬手

煎多春魚, 炒椰菜及西蘭花

Mrs Kua炒了米粉(哈哈, 張相影到咁差)

蓮藕炆腩肉(呢張又係矇查查)

五號屋的美極焗雞

焗黑豚燒腩

豉椒味菜大腸

我地十一個人, 但有十二碟餸, 仲碟碟都好大碟....哈哈, 她似好耐無一齊potluck, 大家都整多的.但邊食得哂吖.

我們的文明規定, 食唔哂的, 要自己帶回家.

今晚唔可以太夜, 明天我要返工, 今晚仲要諗明晚食咩, 如果唔係放工返嚟就煮唔切呀!  緬傭姐姐現只可做清潔工作,煮食仲要繼續訓練呀!

緬傭姐姐今晚輕鬆的, 因為potluck唔係响我屋企舉行.  初嚟步到呢幾日, 每天佢都好早瞓, 都好嘅, 佢休息夠, 第二天先有精神做野.

而我呢幾日, 每天响屋企上上落落十幾二十次, 樣樣都做, 真係超勞動, 早起晚睡, 身心都疲勞!

明天返工, 渴望一切回復正常.

沒有留言:

張貼留言