2014年9月2日 星期二

蒸飯+ 碗仔翅

August 29, 2014, Friday Night

呢幾日工作真係好忙, 國內想租的地方結果租唔到, 唉, 有時唔係想點就可以, 真係睇吓好唔好彩, 只差一天, 結果比人租了半層.  

但好與唔好無人知嘅,  結果最後要了另一座低層, 租金貴的, 地方又大的嘅地方...今次真係同老闆下了一個很大的決定,  跟著幾個月就有排忙啦.

型爸出去同朋友食飯, 二公子返夜班, 咁我放工打比二公子, 買蒸飯返去食好唔好.  佢話好呀, 好耐無食過.

我好老定咁揸車去上水東記, 去到呆咗, 好耐無幫襯,原來已經執咗... 變咗零售店.  吓, 咁點呢, 經過7 11, 真係有諗過求其買盒龍鳳酒家嘅急凍蒸飯就算, 但又覺得好對唔著二公子, 結果行咗幾條街, 見到馬仔記客家菜有蒸飯賣....個心都舒服的....話哂都係新鮮蒸.

二公子要了新皮牛肉餅飯, 佢話幾好味喎.

我要了鳳瓜排骨飯, 兩款飯都係HK$22.

返到屋企, 仲有每人一碗碗仔翅

哈哈, 蒸飯+碗仔翅, 都係一個幾好嘅配搭呀!   二公子話好好味, 咁我個心都舒服的.

呢排我好忙, 星期六日先自己煮啦.

沒有留言:

張貼留言