2014年9月4日 星期四

Loki 覆診

August 30, 2014, Saturday afternoon

今早好忙呀, 沒有工人姐姐, 晨早食完早餐, 跟著就要開工做家務.

本來agent話新工人要兩個月先到, 仲諗著有大把時間整理好的廚櫃雜物櫃, 之前Ruby將的野左放右放, 我都要自己清楚知道的野放邊道.   突然間又話新工人下星期到, 攪到我要馬上開工, 將櫃內的野從身編排, 新工人跟著就得.

當我摷開哂的野, 執到一半, 唉吔, 差的唔記得, 今日要帶Loki覆診呀.   馬上要停低, 即刻帶Loki出去.

Loki上次食咗的藥, 過幾日就好番哂啦, 轉眼就活潑崩崩跳.  今次本來淨係覆診加打預防針, 點知醫生話Loki要減肥, 跟著又話遲的要食的健筋骨的糧.   姑娘又提議比的健齒水佢飲.  結果又要千幾文.

呢樽250ml嘅健齒水 , HK$500

醫生話我地無日日幫Loki擦牙, 而家有牙石.  要我地最好日日幫佢擦牙, 姑娘話再飲的健齒水...我隻狗真係矜貴呀!

同Loki睇完醫生已經兩點, 由上環返新界北, 要個幾鐘... 好肚餓.  突然好想食嘉龍豬扒包 .

 
型爸話想食就去食啦.


兩點幾, 每人一份下午茶餐

好耐之前食過一次, 覺得好好味, 但今次的飽同上次唔同嘅.   個包唔都同咗.

 
咬落去塊豬扒好似用鬆肉粉醃到怪怪地....失望!

型爸要了雪菜肉鬆炆米, 佢見我唔鐘意食, 幫我食了半個包, 再分的炆米比我食.   食少少啦, 已經無咩食慾啦.

每人一杯飲品, 咁又攪掂一餐.

無咗半日時間, 快的返屋企執埋的野呀!     呀!   醒起二公子好似話叫的朋友嚟玩... 唉吔,  open kitchen.. 張餐檯大混亂呀!


沒有留言:

張貼留言