2014年9月6日 星期六

煎羊架 + 黑松露白汁意粉

August 31, 2014, Sunday Night

昨天頻撲了一天, 又要做家務, 唔習慣, 腰骨好痛呀! 今日都係無得停, 繼續執屋, 清理後園, 淋花, 真係做到無停手.

跟著仲要出去買野, 超市補貨....忙呀忙呀忙呀!


出門前先醃好羊架, 一陣返嚟煎就得啦.

買完野返嚟就煮意粉

今次係Fettuccine, 煮8分鐘就得啦.

呢的意粉一卷卷, 要用一大鑊水煮呀!

鬆開煮好加蓋多爐7-8分鐘

跟著就無停手, 煮個黑松露醬白汁

煮好嘅意粉用橄欖油撈吓, 醬汁另上.


今日偷懶, 只係用易潔鑊煎羊架, 之前整好個牛肝菌汁...跟著好快就食得.

三個人, 咁又攪掂一餐.

平時有工人姐姐幫手洗碗碟, 而家一個人做哂, 好攰呀!

瞓落床腰骨超痛呀!

2 則留言:

  1. 咁辛苦,叫仔仔老公幫忙嘛。廿四孝媽咪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 型爸已經幫我吸塵, 阿仔就係咁意幫手執碗. 阿仔負責清潔自己間房同洗手間, 我唔使理都已經好開心. 廚房係我的天地, 如果我唔煮, 佢地只會出外食或叫外賣. 我唔想成日出外食麻.

      刪除