2014年9月26日 星期五

五號屋麻辣雞煲火鍋

September 14, 2014, Sunday

上次去小廚滋味外賣麻辣雞煲請二公子的朋友仔食, 今日我自己整呀!


麻煩鬼同事叫仍家姐幫我去大孖買咗麻辣醬用勁辣椒油, 我今日要好好利用一下.

 
買隻雞返嚟斬件, 用豉油鹽糖麻油醃一醃, 跟著先將的雞走油(用滾油泡一泡), 將的肉汁鎖著.


雞煲嘅配料, 有薑, 蔥, 蒜, 紅蔥頭, 豆豉,幾隻指天椒


仲有花椒 同乾辣椒
 
用咗兩大湯匙麻辣醬

起鑊爆香的配料, 加的麻辣醬, 再加雞爆炒

  
 好快就煮好個麻辣雞煲, 無加勁辣椒油, 因為試味已經好夠辣.  因無落辣油, 所以唔似外面食咁紅色.


呢個勁辣椒油就咁嚟食...都真係好辣.

當我同型爸食個麻辣雞煲時, 二公子無興趣, 仍只係挑咗兩嚿雞胸肉來食.

 
豬骨清湯鍋
 
 有黑豚片, 牛肩脊肉, 水魷, 牛栢頁

 
手打魚蛋, 打打牛丸&肉丸, 仲有兩款菜.

平時可以食辣, 但菜就唔可以食辣, 用清湯鍋先食菜.

到我地將隻雞食到七七八八, 跟著就將個麻辣鍋倒落清湯鍋...跟著就開始好辣啦.

今餐型爸好滿意呀, 有麻辣雞煲仲食埋火鍋, 佢至like呀.   二公子一樣無投訴, 佢鐘意食嘅都有.

至於Cindy, 好鐘意個麻辣雞煲, 加埋其他火鍋料(我先焯好比佢食), 佢又食得好開心呀!

我都開心, 煮完食完唔洗洗碗.  哈哈哈!

沒有留言:

張貼留言