2014年10月10日 星期五

一餸一湯

September 30, 2014, Tuesday

今日係假期前夕, 本來好開心架, 但放工回到家裡, 見Cindy放假仲未返到屋企, 心中有點忐忑, 唔知佢會唔會過份home sick, 唔想做要返家鄉,如果係咁就真係頭都痕,到時又要等幾個月,又要重新教一個。 今日一早已經打電話比個agent, 話比佢地知Cindy有思鄉病,要佢地再輔導一下。

忐忑還忐忑,我同型爸都要食晚飯架。佢晚飯時間未返到,我唔會留飯餸比佢(哈哈,等佢知道無功者飯餸不留).

型爸話我地兩個人,一餸一湯夠啦,整生菜鯪魚球湯啦, 又好喎,夠快呀!


反炸豆卜(豬肉搆鯪魚肉),昨晚已經釀好,今晚只要半煎炸就可以。  哼哼哼,我用自家炸嘅豬油嚟炸,真係好香呀!

 
西生菜鯪魚球湯

一餸一湯,連飯都唔使裝,我同型爸食呢兩樣都已經飽飽啦。

食完晚餐,洗好哂碗,外面落大雨Cindy都未返, 打電話比佢電話又唔通,真係有的擔心, 咁夜唔見咗佢,都唔知去邊道搵。

差不多九點佢先返到嚟,我問佢點解咁夜,佢話等小巴返嚟等咗個半鐘(可能外面馬路有意外啩). 

開心嘅係,佢放完假心情好似好好多,見佢買咗的野,佢攞比我睇, 原來買咗的衫比自己同佢個女,佢話有個鄉理二十幾號返緬甸,到時帶比個女(哈哈,女人真係鐘意使錢,無錢但都係要買)。

佢未食晚飯,要自己煮麵啦。 見到佢放完假開心的個樣,我都安心的啦。

沒有留言:

張貼留言