2014年10月5日 星期日

放工後的七手八臂

September 22, 2014, Monday

Cindy來了超過兩個星期, 越來越覺得她對煮食無興趣, 每次都要我講她才動手, 所以呢陣子佢都只係幫廚, 我放工回來就好像七手八臂一樣, 盡量在30-40分鐘內煮好哂有飯吃.


焗豉油皇辣雞翼.  雞翼先要Cindy醃好, 我返到屋企, 即預熱焗爐, 跟著入爐, 每邊焗15分鐘.  其實好易, 但佢都仲係傻吓傻吓咁望著我做.

 
西蘭花帶子.  西蘭花又係叫佢焯幾分鐘至半熟, 我回來就切帶子, 炒至半熟, 再回鑊炒菜, 最後打個玻璃茨.


芝士雞蛋薯餅.  薯仔又係叫Cindy煲腍壓成蓉, 我回來調味, 加蔥粒, 加芝士饀, 醮蛋液煎成薯餅.


鹹蛋白冬瓜肉片湯, 呢個湯只要滾半個鐘就得.   昨天整黃金蝦用咗兩個鹹蛋黃, 剩低嘅鹹蛋白今日用嚟滾湯.

三餸一湯, 只要安排好, 其實真係好快就有得食.

雖然Cindy係識的英文, 但其實唔係真係好叻, 好多時我都覺得佢唔明, 所以我講完, 佢都仲係傻下傻下咁望著我.  唯有用最大的耐性去對待.

雖然煮嘅餸無咩難道, 但有幫廚總好過無人幫手, 最緊要有人洗碗已經好好.


沒有留言:

張貼留言