2014年10月16日 星期四

Lunch at IPC Foodlab

October 4, 2014, Saturday

呢排見到二公子真係好辛苦, 日日工作十幾個小時, 最高記錄三十三個鐘, 如果唔係我放假, 都無咩時間見到佢, 作為媽媽真係心痛.  今日見佢返晚班, 同佢一齊出去食lunch


都無咩點諗, 打電話去IPC Foodlad 訂位.  費事walk in去到無位就無趣啦.

呢道嘅lunch menu好簡單, 四個選擇, 我地就選咗三款share嚟食.

今日餐湯, 南瓜忌廉湯

  
每人跟一件麵包

 
我選了Greek Salad

 
型爸選了白汁魚柳螺絲粉

 
二公子要了蘑菇雞肉薯仔

的portion比較細份, 我夠了, 二公子話呢排都無咩胃口, 我就覺得兩位男士差咁的.  不過食晏啫,無需食得太飽.

 
今日無要果汁同咖啡茶, 埋單慳的HK$422 .

嚟呢道食諗著健康的, 但價錢就比較貴的啦.

沒有留言:

張貼留言