2014年10月6日 星期一

二公子生日快樂!

September 23, 2014, Tuesday

放工又要急急忙忙回家, 因為今天係二公子的生日.  我明示暗示不如出去食, 型爸見我呢排咁攰都幫口, 但二公子好堅持, 佢話都係响屋企食好的....哈哈, 今勻想懶的都唔得.

一早起身, 將今晚要整嘅食物由冷凍櫃放到冷藏櫃慢慢解凍, 十二個鐘, 時間應該啱啱好.

麵包蟹, 仲係有的冰, 但將蟹一拆開, 蟹凍就快好多.  呢隻蟹細細地, 但蟹蓋塞滿膏呀, 仲好甜美添.

帶子刺身, 攞出嚟仲有微冰, 但用刀一片開就啱食啦.  六隻四個人食, 醮的芥末豉油, 正呀!

 
鵝肝就一定要煎啦.  其實煎時已沒有放油, 但煎好就出好多油.  法國鵝肝, 二公子至愛.

今晚其中一樣主打, 三文魚子

  
我其實早上有同Cindy講叫佢煮白飯, 但返到嚟佢無煮都無辦法.   好彩用煲仔煮飯好快啫.  快速咁煮咗一杯米, 煮10分鐘, 焗10分鐘,  到我整好其仔野, 的飯都食得啦.

將一塊紫菜剪一半, 加一湯匙白飯, 再加一匙三文魚子, 一啖放哂落口....真 係 好 美 味 呀 !!!!!!!!

 
平時嘅無飯市民, 今日覺得唔夠飯食添.  250g三文魚子, 全部食哂.

最係係煎日和牛.   哈哈因為大家都食咗三文魚籽飯, 最後食咗三塊和牛就已經食唔落啦.

我今年實在太忙, 都無整二公子最喜愛的New York Cheese Cake.   二公子的女朋友買來三件Cheese Cake

另加一件芝士味的mouse cake.  

不過實在太飽, 我地分咗一件比Cindy, 我地每人食半件, 再留起一件.  (講真, 我整嘅cheese cake, 好味過呢的好多啦).  

二公子好滿意今晚嘅晚餐呀!  不過食完之後, 十點幾佢要去上班, 今晚返晚班, 又要捱通宵呀!

有時間都要整吓New York Cheese Cake 先至得, 好耐無整, 生疏哂啦.


沒有留言:

張貼留言