2014年10月11日 星期六

豆卜蒜頭豆豉蒸排骨

October 1, 2014, Wednesday, 國慶假期

呢個國慶假期真係唔係好開心,一扭開電視,每天都係佔中/反佔中。幾天假期本來好開心, 但攪到我無哂心情呀.  

昨晚食了反炸豆卜, 今天繼續食豆卜.

買豆卜時有些豆卜比較細, 不適合釀,留起了六七個, 一剪為二用嚟蒸排骨呀!


呢碟排骨我要Cindy醃,蒸時我加入豆卜, 再加上蒜頭豆豉同辣椒。


的豆卜放哂碟底。


無需技巧,放入蒸爐蒸15分鍾。 蒸好幾多汁,浸著的豆卜入哂味呀!


今餐仲有煎鹹香馬友,我又係要Cindy煎


仲有炒菜心,又係要佢炒


南北杏雪耳蘋果瘦肉湯,我只係講,做幫廚

呢餐算係Cindy嘅第一煮,因為全部都係由佢煮(唔算係真正, 但都入佢數啦)。 

的餸放哂出嚟,我叫型爸同我一齊比的掌聲佢,鼓勵吓佢啦。

沒有留言:

張貼留言